miercuri, 29 septembrie 2010

Mancare de dovlecei

Am vazut  si testat atatea retete de mancare de dovlecei ca le-am pierdut sirul...Am ramas fidela uneia si gata. E o reteta usoara si gustul putin acrisor face tot farmecul.
Dovelceii se spala si se dau prin razatoare (cu tot cu coaja dar fara samburi, pe cat posibil). Se sareaza si se lasa putin. Se scurg apoi de apa stransa.
Se caleste intr-o oala cu putintel ulei o ceapa-doua maruntita desigur (depinde cat dovlecel aveti si ce preferinte au mancaciosii vostrii). Se pune o lingura-doua de faina, o lingura de pasta de rosii (sau doua trei linguri de bulion)  si 3-5 catei de usturoi marunti. Se amesteca bine si se adauga apa (sau daca aveti supa...). Se pune dovlecelul razalit peste, se amesteca si se lasa la fiert bine. Cand e moale si e gata fiert se adauga marar taiat marunt.
Pun si o poza, doar ca aici am pus rosii intregi ca n-am avut atunci nici pasta si nici bulion...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu