duminică, 10 octombrie 2010

Prazul- minunea din farfurie

Pentru ca am descoperit prazul de putin timp (adica de cativa anisori abia...) am fost curioasa sa citesc mai multe despre aceasta planta si m-am pus pe cautat cu google...Ceea ce am gasit a fost atat de fascinant ca mi-am propus neaparat sa va arat o reteta cu praz pe care eu o prepar foarte des, sotul meu fiind mare amator.
Supa de praz
aveti nevoie de
- 1 buc praz mare sau 2 mai mici
- 100 ml ulei (aprox)
-1 buc ardei gras rosu (ultima data am pus un gogosar)
- 2 linguri de faina
-1 lingura de boia (sau nu...cum preferati)
- patrunjel (sau nu...iar dupa preferinte)
- castraveti acrii, atatia cati considerati ca e nevoie (la o supica as zice ca merg in jur de 4-6 bucati mai micuti)

Prazul se taie rondele si se caleste in ulei.

Cand s-a inmuiat si devine putin auriu, se adauga faina si ardeiul rosu taiat felii mari, boiaua si apa. Se tine la fiert ca orice supa, amestecand din cand in cand. Dupa aprox 15-20 min se adauga castravetii taiati bucatele mici

Se mai tine putin la fiert si la final se adauga patrunjelul, daca considerati necesar.
Pofta buna !!! Poate poza, aspectul in sine nu e foarte convingator, dar va garantez ca gustul este SUPER !!!

Un comentariu: